Kompletné mzdové účtovníctvo, spracovanie, externá správa miezd a personalistika

Vďaka rozsiahlym znalostiam mzdovej legislatívy a prepojeniu na ostatné členské spoločnosti holdingu LANDMARK poskytujeme komplexné vedenie miezd a personálne poradenstvo vrátane širokej škály špecializovaných služieb v tejto oblasti.

Už nechcete riešiť neočakávané situácie alebo náhlu stratu interných zamestnancov?

Ponúkame kompletný servis mzdového a personálneho poradenstva, ktorý zahŕňa spracovanie, vedenie, archiváciu, priebežnú kontrolu, aktualizáciu a fyzickú správu pracovnoprávnej dokumentácie.

Tieto komplexné služby spracovania miezd a personalistiky môžeme ďalej integrovať s optimalizáciou pre vašu spoločnosť.

Spoľahnite sa na kvalitnú prácu nášho tímu mzdových účtovníkov, ktorí sú zastupiteľní, pravidelne sa zúčastňujú odborných školení a denne sledujú často sa meniace legislatívne opatrenia. Keďže naše mzdové oddelenie spravuje mzdy pre viacero spoločností, má všeobecný prehľad a dokáže sa rýchlo zorientovať v každej situácii.

Ako takáto spolupráca prebieha?

Stačí, ak nám každý mesiac poskytnete údaje o mzdách (napríklad dochádzku, informácie o stravných lístkoch alebo poskytnutých prémiách). Informácie nám jednoducho odovzdáte pomocou zabezpečeného modulu určeného na prenos citlivých dokumentov.

Potom sa už nemusíte o nič starať - o všetko sa postaráme my.

  • Komplexné spracovanie vašich miezd

  • Uľahčenie správy elektronickej dochádzky

  • Komunikácia s úradmi

  • Služby v oblasti pracovného práva

  • Príprava pracovnoprávnej dokumentácie - evidencia, archivácia

Správa mzdovej agendy

Efektívne spravujeme mzdovú agendu dlhodobo, ale aj krátkodobo v prípade, že vaša mzdová účtovníčka náhle skončí. Vytvárame systémy, ktoré dokážeme presne prispôsobiť potrebám vašej spoločnosti.

Potrebujete poradiť?

Bc. Miluše Radová
Vedúca mzdového oddelenia
+420 603 361 217
miluse.radova@landmark.cz